sobota, 14 lutego 2009

Ucieczka z Jackson


Niestety nie wszystko poszło jak się spodziewałem. Po mimo masy czasu przez jaki nie chciało mi się robić tego projektu (a konkretnie tła), oraz marnego efektu, który wychodził, postanowiłem odpuścić sobie tworzenie tła i dałem gotowe zdjęcie, tylko dlatego, że szkoda mi było pozostawić gotową postać Snake'a Plisskena.
Obdarzyłem go inną, nową twarzą, cóż, powiedzmy że wyszedł jak wyszedł, mam nadzieję że da się go rozpoznać.

I przy okazji, daję sobie spokój z rysowaniem na komputerze i zajmę się zwykłym ołówkiem z kartką, szczerze wierzę, że efekty będą lepsze. Zapraszam do komentowania.

English:
Unfortunately, the drawn background didn't look well enough, so I decided to use normal photo instead. I know how does it look now, but I published this picture just to present my new version of Snake Plissken with a new face. I hope it wouldn't be very hard to recognize who is it. And I wish my next drawing will be finished faster than last one. Anyway, that is my last computer picture (I suppose) now I'm gonna sketch a lil bit.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo udany rysunek, jestem pod wielkim wrażeniem! Co prawda nie znam postaci, ale rysunek jest imponujący. Zarówno postura jak i cienie zachwycają, tak trzymaj! :)